Aldrig mer en stekare!

Logg 2010 09 02

Ja jag vet jag suger på att blogga, jag har bara inte haft lust. Har just nu inte lust med någonting helt ärligt.
Hösten är här och som om inte det är deprimerande nog så är jag bränd, totalt utnyttjad och helt jävla bort kastad, tack så jävla mycket sötnos..!

Jävla stekare, första och sista gången jag dejtar en sådan. Känner agg för den folkgruppen nu, nästan rasistiskt agg.. Som om dom inte hade nog dåligt rykte tidigare?

Men det är väl så, man dras till sin motsats utan att tänka på det. Och tydligen fungerar det inte som i en romantisk komedi (som om jag är förvånad? NEJ).. Man var bara ett kort i spelet, ett vadslag med polarna, något att leka med tills den söta Gina Tricot blondinen med kärlekshandtag och silikonbröst kom förbi..

Och visst är jag bitter, jävligt bitter. Men samtidigt, hur i helvete lyckades jag börja tycka om han? Jag tycker inte om någon, bara mig själv. Är dock inte olyckligt kär som det så fint kallas, känner mig bara så dum och lurad.

Nej back to business, ska sluka de jävlar nu. Om jag hyste stort agg mot män tidigare, finns det inte ord för vad jag gör nu. Skiter i att man "Inte ska dra alla över samma gräns" Bullshit! Ja okej bögarna kommer undan min vrede i alla fall..

Hämden är ljuv, och det har börjat växa horn ut ur min panna..

Jaha och vad gör jag då för att lindra min ångest och depression?
Dricker rödvin, kedjeröker, köper skor och planerar hämnd aktion.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0