MUSTASCH OCH MAINSTREAM BRUDAR.

Kära dagbok.

Efter att ha gått 6 km till jobbet i morse kände jag mig smal, joför sig är jag faktiskt ganska mager. Men det är endå en kännsa många kvinnor gillar att känna oavsätt storlek.
Väl på jobbet bytte jag ut mina upprörande fula sneakers till 15 cm stiletter. Alltid lika roligt med kommentarerna och alla korta mainstream brudar i leggings med platta ballerina skor som avundsjukt kollar snett på mig, bara för att jag är lång, snygg, smal och kan manövrera 15 cm klackar 8 timmar dagligen..
Det var min lycka idag, att provocera mainstream brudar.

Sen tror jag att jag kan ha gjort veckan bästa köp, Brazilian vax för hemma bruk och mustasch kampens brosch.
Så någon kväll här i veckan ska jag dricka lite vin och rycka bort fitthåren. Det ser jag verkligen fram imot..

XOXO...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0