Tidsfördriv och syndafloden.

Kära dagbok.

Dagen började bra, vaknade kl 05.00 av en konstig kännsla. Sprang till badrummet naken med handen mellan benen. Mens.
Väl inne i badrummet slutade det med att det såg ut som att ett styckmord nyligen utförts. Blev illa mående av mitt Niagra fall av röd smörja. Tack så jävla mycket att jag föddes som kvinna! Du är dömd att blöda i all evighet för att du åt av den förbjudna frukten? Eller vaddå?
Ännu ett bevis på att Gud inte finns. Ingen kan önska någon denna besvärliga nödvändighet av blodförlust, migrän, uppsvälldhet, illamående, smärta och spya..

Det hade fan vart bekvämt att vara man ibland.


Nya kategorier på gång, tänkte jag skulle försöka bli lite mer aktiv med detta menlösa tidsfördriv.


En ledig dag som denna ska jag ägna åt att vara svullen och bitter i smutsiga mjukisbyxor.
Och hoppas på att karljäveln ska höra av sig, om inte? Då ska jag ligga med hans brosa eller rista in "Fittnylle" i lacken på hans nya bil..


xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0