TV-fetto och mager pojke.

Kära dagbok.

Idag satt jag i solen, det gjorde mig mentalt lycklig. Jag glömde bort all misär och ilandsproblem för en kort stund och bara var lycklig. Sen började det regna och verkligheten kom i kapp mig. Verkligheten suger.

Jag var och handlade pesto och cigg på ica och såg ett riktigt TV-fetto. Alltså en kvinna i 160kg klassen, äkta Dr. Phil material. Jag har aldrig sett en så stor människa live någonsin, trodde de bara var på TV.. Det var spännade, jag hade en sådan stor lust att peta lite på henne.. Gjorde dock inte det, det hade vart lite oförskämt.

Var och tränade också, fast det är jävligt tråkigt. Men man måste ju, arslet ser ju inte längre ut som den gjorde då man var 17.. Men snart är jag där igen!
Jag har konstaterat att jag ser ut som en blek och mager pojke i mina tränings kläder. Inte ett tillstymmelse till dekolage i tränings BH:n, den verkligen plattar till det lilla jag har till minus noll. Men jag är endå ganska snygg som pojke tycker jag.



xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0