Rakhyvlar och semester..

Kära dagbok.

5 dagar utan skrivande, ja och varför? därför att dagbok suger.

Idag var jag ledig, och det var givetvis dåligt väder bara för det.
Menasde ner sängen igen, börjar allvarligt tro att någon högre uppsatt makt har något imot mig..
Eller så är det bara min vagina som inte vill samarbeta med mig.

Shoppade nödvändigheter idag, alltid lika roligt.. bindor, rakhyvlar, mat och hårfärg. Woho!
Var mer sugen på att sprätta pengarna på nya 12 cm klackar men min förnuftiga sida stoppade mig och påminde mig om att jag snart ska resa bort och måste ha lite pengar tills då.

Precis jag ska ta en vecka ledigt och resa bort någonstans bortom regnbågen, till ett förtrollat land. Där skorna är gratis, där männen är vackra och använder sina hjärnor och där man kan äta så mycket glass man vill utan att bli tjock..


xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0