OLD BITCH.

Kära dagbok.

Jag har vart onykter i helgen, där av inget skrivande.
Jag tappar koordinationsförmågan i fingrarna efter 3 glas vin..

För övrigt har det tydligen blivit sommar, det är ju kul om man inte jobbar. Jag är dömd att förbli blek likt keso.
Men jag är ju endå jävligt snygg som blek, jag skulle kunna bli ansikte utåt för Keso. Men man kankse ska se till att få lite färg åtminstone, det är nog ganksa illa när taniga EMO pojkar med penntrolls hår börjar snegla åt ens håll med våta blickar..

Jag Fick idag brev från Pensions Myndigheten, kul. Till och med myndigheterna påminner en om att man inte längre är ung, Tack så jävla mycket! Och sen gör det inte saken bättre att jag råkade prata med folk i helgen som tydligen var årgång 1993!!? De hade aldrig hört talats om Ika i rutan.. skam.

Och sen till "tjejproblemen"
Män är bortkastad tid om man inte bara vill ligga.

xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0