Rödvins rus och stekare.

Kära dagbok.

Ännu en tråkig och händelselös dag avklarad.
Satt i min egna lilla värld i dag på jobbet, då jag inte hade något viktigt att göra tog jag död på dagen genom att stirra in i väggen och rycka bort hårstrån från överarmen med naglarna.
jag hann då fundera en hel del..

Undra hur mycket man skulle kunna få om man sålde sin "själ" på ebay?
Varför har Harry Potter trasiga glasögon, han är ju rik?
Varför ser alla snoppar olika ut?
Hur kan Svampbob Fyrkant bada badkar, han bor ju i havet?
Undra om man skulle vaxa sig under armarna?

Och så vidare.. Kände att jag hade riktigt hög nivån på min tanke verksamhet idag.

Jag hann också invenstera i en mp3 spelare. Budget rackel, som säkert kommer gå sönder.
Men den uppfyllde mina 2 krav:
•Rosa
•Kunna spela upp musik.

Drack vin och såg True Blood.
Drömde mig bort till en annan värld, blev dock väckt ur fantasins underbara dvala av en flottig stekares hetsiga sms:ande..


Xoxo..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0