BRAZILIAN VAX!

Jag hatar hår, där hår inte bör finnas. Om andra trivs med hår så är det okej för mig. Men jag trivs inte med det, punkt. Den personen som uppfann vaxet är min Gud.

För att utföra en brazilian vax själv bör du:

Använda ett bra vax, jag rekomenderar Andrea Brazilian hard vax.
Ha tålamod.
Ha en spegel med förstorings sida.
Inte vara rädd för att se ditt käraste i förstoring.
Ha en handuk du kan kladda ner.
Ha en pincett för de jävligaste hårstråna.
Ha en flaska rödtjut eller annan alkoholhaltig dryck, för lugnande effekt.
Ta en cigg eller två, för en lugnande effekt.
Ha ett bra ordföråd med svordommar.
Ha en lung och stillsam miljö utan någon i närheten, på grund av de kankse högljudda svordomarna som kan förekomma.
Ha tid, det kan ta ett tag att genomföra själv.
Inte ha någon smärtgräns.
Inte stressa, du bör inte genomföra detta en timme innan en dejt..

Om du inte orkar göra skiten själv, gå på salong och låt en porrblonderad 50+:are rycka fitthåren på dig för 8oo spänn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0