Snart fotbollsfru...

Kära dagbok.

Sammanfattning av mina senaste dagar:

Onsdag: Jobbade, drack vin, blev full med en dvärg, gick ut på krogen. Kom aldrig hem.
Torsdag: Ledig som tur var, vaknar 06.00 på ett hotell rum brevid en fotbollsseplare, smyger ut (utan att lämna mitt nummer) äter hotell frukost, går hem och sover.
Fredag: Jobbade, var på After work, blev onykter, hamnade på krogen, hamnade i en Champagne Lounge, flirta till mig gratis Champagne, gick hem själv.
Lördag: Bakfull och trött följde jag bröllopet hela dagen, grät en skvätt och tryckte i mig någon torr ost macka.

Idag söndag: Fortfarande trött, packat inför chartern och ignonerat sms från friare.

Är inte detta fucking jävla VM slut snart!?


xoxo..

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Okej! Men den du har nu är också originell och snygg. Men klart, man ska själv vara nöjd. :D



Och ja! Haha. Jag har ringen i mässing och med silverplätering. Funderade på svart också men struntade i det. Är sugen på Bocken nu istället... ^^ Får se. Haha.

2010-06-20 @ 22:48:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Hoppas du bestämt dig för någon av ringarna ännu ;)

2010-06-24 @ 11:55:19
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0