KISS I POOLEN OCH FOTBOLL

Kära dagbok.

En helt okej dag i mitt liv. Rent av jävligt bra, blivit bjuden på en resa till cypern i en vecka och åker på tisdag nästa vecka. Sweet! Hatar egentligen charter.. Alla äckliga, pluffsiga, sprit-fyllda svenne brudar i för korta kjolar och wannabe brats pojkar med tribals tattueringar och ed hardy badbyxor som beter sig som as en vecka för att sen komma hem, pussa mamma på kinden och berättar för sin parter att "Jag har bara tagit det lungt heeela veckan.." (Jag spyr lite i min egen mun)
Sen ska vi inte tala om barn familjerna med en massa ungar som skriker i planet, kladdar glass på dig på stranden och kissar i poolen. Men när jag tänker efter gäller det nog också ungdomarna..

Skitsamma, gratis resa, gratis mat och vin en vecka. Och lite sol också. Det tackar man inte nej till.

Och mer idag? Hmm jaa, nej inget alls. Tydligen är det fotbolls VM. Ja som enligt mig är varje år, men som tydligen bara är vart fjärde år.. Och när det är fotbolls VM och man tydligen dejtar en man som gillar sådant då är det nästan så man inte existerar under denna period. Bäst för han att han hör av sig innan den 11 juli när skiten slutar, för annars hinner jag hitta mig en ny. Vem fan har tid att vänta?


xoxo..

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, grym header och profilbild. Very nice!



Och eller hur?! Jag älskar stora, maffiga ringar. Hjort-ringen är från JohannaN.com --> köp den och bär den med priiide! :D

2010-06-15 @ 23:58:28
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0