Helvetet fryser till is.

Kära dagbok.

Ja jag vet jag har inte uppdaterat detta meningslösa skit på en vecka.
Jag har nämligen vart på semester men är tillbaka till verkligheten nu. Det var skönt med semester men är dock varken brunare eller fräschare, bara fattigare. En vecka i vin-dimma och 6 par nya killer-heels designskor..
mm lycka.. Ska spendera kvällen med att gå runt inomhus och spegla mig själv i mina nya skor.
Dock verkar inte min dejt så där vidare förtjust i mina nya heels, tydligen tycker han det är jobbigt när jag blir lika lång som han.. Lev med det eller skaffa en dvärg brud då!
Den dagen jag börjar gå i ballerina skor för en karl-jävles skull, den dagen fryser helvetet till is och det blir fred på jorden..

Spegel, spegel på väggen där. Säg mig vem som snyggast och bäst på att gå i höga klackar är?


xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0